יתרונות ללמידה עם מורה פרטי

תלמידים רבים בישראל מתקשים להגיע למעמד בו הם זכאים לתעודת בגרות. המקצועות בהם התלמידים הישראלים מתקשים יותר מכל הם מתמטיקה ואנגלית. למרות ניסיונות של מערכת החינוך בארץ לשפר את הסטטיסטיקות ואת החינוך בישראל בהשוואה למדינות אחרות, הורים רבים נאלצים לקחת מורה פרטי לילדים שלהם כדי שיוכלו לשפר את הציונים.

למידה עם מורה פרטי בקריות יכולה להביא לשיפור משמעותית, כל עוד בוחרים את המורה הנכון והמתאים ביותר לילד. על הבחירה בהמשך, אך כעת חשוב להסביר את היתרונות של מורה פרטי, וליתר דיוק מה הוא יכול לתת לתלמידים שהמורים בבית הספר לא יכולים לתת לו. לפני כן, חשוב להדגיש שלבית הספר אין תחליף, הן מבחינת ההוצאה השנתית והן מבחינת המסגרת שמקבלים הילדים.

וכעת ליתרונות של המורה הפרטי:
הורים מודאגים תמיד מהיכולת של המורה בכיתה לשמור על משמעת ולהעביר את החומר היטב, כיוון שהכיתות גדולות ובכל כיתה יש בערך 30 תלמידים- דבר שמקשה על המורה הפשוט להעביר חומר באופן שבו כל התלמידים יבינו אותו.
אם לומדים עם מורה פרטי בבית (כאמור, בנוסף ללימודים בבית הספר) אפשר להבין את החומר טוב יותר, כיוון שמדובר בלימוד בארבע עיניים – רק הילד והמורה הפרטי – ובבית של הילד, כך שהילד מרגיש תמיד בנוח ואין לו הסחות דעת מצד התלמידים בכיתה.
הלימוד עם מורה פרטי לעולם אינו חובה. המורה הפרטי לא מחייב את הילד להיפגש איתו. המפגשים מתואמים לפי הזמן הפנוי של המורה והתלמיד, בעוד שלבית הספר התלמיד חייב להגיע ובודקים את מספר האיחורים והחיסורים שלו מהשיעורים, מה שעלול להשפיע על יכולתו לגשת לבגרות.
בניגוד למורה הממורמר שבבית הספר, מורה פרטי עושה את העבודה שלו ללא ייאוש ותמיד יש לו סבלנות לכל מענה ושאלה של הילד אותו הוא מלמד.
מההבדלים, אפשר לראות שלמידה עם מורה פרטי מעבר לשעות הלימוד בבית הספר יכולה להשפיע לטובה על הציונים של הילדים. עם זאת, חשוב לבחור את המורה הפרטי היטב, וזאת יש לעשות לפי ניסיון הוראה או הדרכה, איכות ההוראה ורמת הידע במקצוע המבוקש. מחיר הוא כבר עניין אינדיבידואלי לכל משפחה וכל הורה צריך למצוא את המורה הטוב ביותר במסגרת התקציב שיש לו.

נגישות