עשר סיבות שבגללן כדאי לדעת אנגלית

חמש סיבות שבגללן כדאי ללמוד לדבר אנגלית
  1.  כדי להכיר אנשים חדשים – היכולת להתבטא באנגלית מאפשרת לתקשר בקלות עם אנשים ממדינות אחרות, הבסיס ליצירת קשרים אישיים.
  2.  כדי לשפר את הסיכויים להתקדם בעבודה – מרבית החברות והעסקים הקטנים מנהלים קשר כלשהו עם לקוחות ושותפים ממדינות אחרות. סיכוייו של אדם שדובר עברית בלבד לזכות בקידום לתפקיד שדורש תקשורת עם אנשים מחו”ל הם כמעט אפסיים.
  3.  כדי להסתדר טוב יותר בטיול בחו”ל – חשבו מה עדיף, להסתרבל במסעדות ורחובות ניו-יורק או לונדון בנסיון להסביר משהו עם הידיים, או לדבר ברור ובבטחון עם אחד המקומיים.
 4.  כדי להרחיב את האופקים ולשפר את חדות המחשבה – לימוד שפה נוספת מהווה אימון טוב למוח, משפר את מהירות המחשבה ויכולות קוגניטיביות רבות נוספות.
 5.  כדי להרגיש טוב יותר עם עצמך – זה תמיד יותר מרשים לכתוב בקורות חיים את השורה “דובר אנגלית” או לפלוט משפט מנוסח כהלכה בשפה זרה.

חמש סיבות שבגללן כדאי ללמוד לקרוא אנגלית
 1.   האינטרנט – רובם הגדול של אתרי האינטרנט כתובים בשפה האנגלית. כך תוכלו להתעדכן בחדשות, בלוגים, אתרי קניות ועוד אינספור תחומים אחרים ברגע שהם מתפרסמים, מבלי להיעזר בתוכנות תרגום עילגות.
 2.  ספרות מקור – ספרים רבים אינם מתורגמים לעברית, לאחרים לוקח זמן רב עד שהם מגיעים למחוזותינו. קריאה באנגלית פותחת עולם תרבותי שלם ומאפשרת שעות רבות של הנאה.
 3.  מגזינים – אוהבים לקרוא קוסמו, ווג, מגזיני רכב ופנאי למיניהם? למה לחכות עד שלא יהיו כבר רלוונטיים? עכשיו תוכלו להתעדכן בכל מה שחשוב באמת בזמן שזה קורה.
4.   לימודים גבוהים – מרבית החומר הנלמד במכללות ואוניברסיטאות מבוסס על טקסטים באנגלית. במקום לשבור את הראש או להוציא מאות שקלים על תרגום מאמר, תוכלו לקרוא ולהבין אותו בשפת המקור.
5   שיפור אוצר המילים – מחקרים מראים שהדרך הטובה ביותר לשפר את אוצר המילים בשפה היא באמצעות קריאה.

נגישות